Anem a la Xina a trobar-nos amb la SARA //// Vamos a China a encontrarnos con SARA

jueves, agosto 31, 2006

Benvinguts / Bienvenidos al blog de Sara


Aquest és el "bloc" en el que anirem escrivint i afegint imatges del viatge que farem a la Xina el mes de setembre.
Este es el "blog" en el que iremos escribiendo y añadiendo fotos del viaje que haremos a China el mes de septiembre


Un bloc és com un diari de viatge, un quadern de bitàcola, penjat a Internet en el que es recopilen cronològicament textos i imatges, apareixent el més recent el primer.
Un blog es como un diario de viaje, un cuaderno de bitácora, colgado en Internet en el que se recopilan cronológicamente textos e imágenes donde el más reciente aparece primero.



És de preveure que als hotels que anem a la Xina ens puguem connectar a Internet i puguem actualitzar el "bloc", si és que la Sara ens deixa, és clar...
Es previsible que en los hoteles a los que vamos en China nos podamos conectar a Internet y podamos actualizar el "blog", si es que Sara nos deja, claro...


Podeu, si voleu, participar al bloc amb els vostres comentaris i intervencions, fent un clic a la paraula "comments" que trobareu a sota de cada dia publicat, darrera de "posted by Luis (Gregori) y Mavi...", i escriure el que creieu oportú. Al final de la finestra trieu l'opció "Altres" i deixeu el vostre nom. Tots el que entrin al bloc podran llegir el que heu posat. I nosaltres també!
Podéis
, si queréis, participar en el blog con vuestros comentarios y intervenciones haciendo un clic en la palabra "comments" que encontraréis debajo de cada dia publicado, detrás de "posted by Luis (Gregori) y Mavi ...", y escribir lo que creais oportuno. Al final de la ventana pincháis en "Otros" y dejáis vuestro nombre. Todos los que entren en el blog podran leer lo que pongáis. ¡Y nosotros tambien!

El blog lo escribiremos tanto en catalán como en castellano, pero no de forma bilingüe como estas instrucciones, porque si no se hace muy largo al editarlo.

Os esperamos